Zwroty i reklamacje

Regulamin zwrotu

Prawo do zwrotu przysługuje z dowolnego powodu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli zwrot został dokonany po wyznaczonym terminie lub w przypadku, gdy produkt posiada wady.
Środki zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. 

Wypełniony formularz wraz z produktem należy odesłać na adres:

ASYMETRIA 

ul. Wyrzyska 20a/104

85-441 Bydgoszcz

FORMULARZ ZWROTU


Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za niezgodność produktu z umową (wady produktu).
  2. Klient może złożyć reklamację na podstawie rękojmi za wady (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późn. zm.). W ramach reklamacji Klient może żądać jednego z czterech działań:
  • wymiany produktu na nowy,
  • naprawy produktu przez Sprzedawcę,
  • obniżenia ceny produktu,
  • odstąpienia od umowy.

3. Wybór żądania należy do Klienta, przy czym Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie spośród wyżej wskazanych w granicach wyznaczonych treścią przepisów prawa.

4. Klient składa reklamację, składając Sprzedawcy formularz reklamacji na piśmie. Formularz należy podpisać odręcznie.

5. Formularz klient przesyła w formie papierowej na adres:

ASYMETRIA 

ul. Wyrzyska 20a/104

85-441 Bydgoszcz,

dołączając dokument do przesyłki zawierającej reklamowany produkt. Dołączenie paragonu lub faktury może ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.

6. Skóra naturalna jest materiałem wrażliwym na sposób użytkowania oraz działanie czynników zewnętrznych. W miarę eksploatacji mogą się na niej pojawić: zarysowania, przetarcia, przebarwienia, skóra może zmięknąć, a warstwa połysku może stopniowo przecierać się, takie są właściwości tego materiału. Podobnie metalowe elementy okuciowe mogą z czasem zmieniać kolor. Są to procesy normalne i nieuniknione, wynikają bowiem z użytkowania.

7. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego produktu.

FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl